ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

Khedira: "Svaka čast Barceloni, ali i mi smo na tom nivou!"

Igrač Real Madrida odaje priznanje Barceloni za prikazanu igru u finalu Lige Šampiona ali ističe da Real Madrid nije daleko od nivoa katalonske ekipe. 

Poslije čudesne igre u finalu Lige Šampiona na Vembliju, Barcelona sa svih strana dobija priznanja da je zasluženo postala prvak Europe po četvrti put u svojoj historiji.

To priznaje i igrač Real Madrida, Sami Khedira, ali smatra da je Real Madrid na sličnom nivou kao i Barcelona i da nema velike razlike u kvalitetu ova dva tima.

"Svi se slažu da je Barcelona zaslužila da osvoji Ligu Šampiona ali mi smo na sličnom nivou kao i oni i ne fali nam mnogo da bi smo ih sustigli!"

Khedira smatra da je Real lako mogao da bude na krovu Evrope umesto Barcelone da nije bilo crvenog kartona u polufinalnom duelu.

"Mi smo polufinale lige Šampiona izgubili zbog Pepeovog crvenog kartona koji je po meni bio potpuno nezaslužen."

"Da smo igrali 11 na 11, sada bi mi bili na njihovom mestu." samouveren je Sami Khedira.

Nema komentara:

Objavi komentar