srijeda, 25. svibnja 2011.

Agüero više ne isključuje ni odlazak u Real

Napadač madridskog Atletica Sergio Agüero otputovao je u utorak u rodnu Argentinu na kratki odmor prije no što će se priključiti reprezentaciji na pripremama za Copa Americu

U madridskoj zračnoj luci okružili su ga brojni španjolski novinari koji su htjeli doznati u kojem će klubu nastaviti karijeru. Dan ranije je, podsjetimo, 22-godišnji nogometaš putem svoje web-stranice objavio da želi napustiti Atletico s kojim ga ugovor veže do 2014. godine.

- Postoji zanimanje nekoliko klubova, ali ništa još nije konkretno. Želim otići, ništa više od toga - rekao je zet Diega Maradone.

Španjolski ga mediji već nekoliko dana najviše guraju prema Real Madridu iako je Agüero svojedobno govorio kako nikad neće preći u "kraljevski klub". No, danas više nije tako odlučan, na izravna pitanja ne isključuje prelazak na Santiago Bernabeu.

- Zasad je jedina sigurna moja odluka da napustim klub. Navijači i moji suigrači moraju shvatiti moju situaciju. Proveo sam prekrasne godine u Atleticu koji mi je pružio puno ljubavi. Zahvalan sam na tome, ali sada želim promijentii sredinu. I čelnici kluba moraju poštovati moju odluku jer su mi, kad sam potpisivao novi ugovor, rekli da ću moći otići kada budem htio - dodao je Agüero prije ulaska u zrakoplov.

Nema komentara:

Objavi komentar