subota, 28. svibnja 2011.

Coentrao: "Iz Benfice jedino zbog Reala"

Fabio Coentrao jedan je od najtraženijih bočnih igrača na nogometnom tržištu, a portugalski si je nogometaš kao cilj ljetnog prijelaznog roka postavio Real Madrid...

Hoće li se Fabio Coentrao i njegova Benfica napokon rastati pitanje je koje se postavlja tijekom nekoliko posljednjih prijelaznih rokova. 23-godišnji Portugalac istaknuo se na Svjetskom prvenstvu 2010. godine i postao meta brojnih europskih velikana.

Ipak, ostao je još godinu dana u Benfici te smatra da je ovoga ljeta došlo vrijeme za odlazak. Pritom nije skrivao koji klub vidio kao najpoželjnije, možda i jedino moguće odredište.

"Još sam uvijek igrač Benfice, no moja je želja potpisati za Real Madrid. Već sam razgovarao sa svojim sunarodnjacima, Cristianom Ronaldom, Pepeom i Ricardom Carvalhom o tome", priznao je Fabio Coentrao.

U Real Madridu bi ga trenirao i portugalski trener, Jose Mourinho, te dodaje: "Radi se o najboljem klubu na svijetu. Jedino bih zbog Real Madrida napustio Benficu".

"U Realu igraju najbolji nogometaši svijeta. Ništa još nije definirano, ali nadam se da će transfer biti obavljen. Benfica shvaća moju odluku i nadam se da će dobro proći u poslu, pomoći ću joj u tome. Bit ću im zahvalan cijeli život puste li me u Real Madrid", zaključio je portugalski nogometaš.

Nema komentara:

Objavi komentar