petak, 27. svibnja 2011.

Coentrao za Marcu:"Napusticu Benficu jedino ako mi se zelja ispuni da zaigram za Real Madrid"

Fabio Coentrao bi da nosi bijeli dres. Tvrdi da će napustiti Lisabon ako mu se ostvari želja da zaigra sa zemljacima, Ronaldom, Pepeom i Carvalhom, prenosi Marca intervju sa fudbalerom Benfike. 


Kako Coentrao vidi trenutnu situaciju u vezi sa njegovim neizvjesnim statusom...

"Dobro sam. Real Madrid se interesuje za mene i presrećan sam zbog toga. To je najbolji klub na svijetu, ali ništa još uvek nije dogovoreno. Dva kluba moraju da razgovaraju. Sigurno je da postoji interesovanje za mene, a Benficu bih napustio samo zbog jednog kluba, Real Madrida".

O svojim kolegama...

"Naravno da sam pričao sa Pepeom, Ronaldom i Carvalhom. Normalno je da saigrači iz reprezentacije razgovaraju o takmiv stvarima. Još jednom ponavljam, ništa nije sređeno, postoji ogromna želja kod mene da obučem bijeli dres. Real Madrid je veliki klub kao i Benfica i bila bi mi čast da tamo zaigram".

Novinari su ga upitali da li smatra da vrijedi 30 miliona ?

"O tome ne razmišljam. To je stvar klubova, oni o tome trebaju da razgovaraju. Mislim da bi Benfica trebalo da napravi dobar posao tako što će me prodati, proveo sam dvije fantastične sezone ovde".

"Biću zahvalan Benfici do kraja života, zaslužuju svu moju ljubav i poštovanje", završio je Coentrao.

Nema komentara:

Objavi komentar