četvrtak, 30. lipnja 2011.

Adebayor čeka Realovu ponudu

Nakon što je proteklog tjedna odbacio mogućnosti odlaska u Zenit, napadač Manchester Cityja Emmanuel Adebayor ovoga je isto učinio s ponudama PSG-a i Blackburna...

Još u proljeće 27-godišnji je napadač priznao kako bi volio da njegovo igranje u Kraljevskom klubu preraste u nešto trajnije od tek jedne polusezonske posudbe. U iščekivanju vijesti iz Španjolske Adebayor je privukao interes mnogih drugih klubova. No čini se kako oni nisu privukli njega.

"Zahvaljujem se PSG-u na tome što su se sjetili mene, ali uz dužan respekt nećete me vidjeti tamo. U Realu sam osjetio što znači osvojiti trofej i jedino u takav klub mogu i otići. Klub koji će se boriti za trofeje i titule. Igranje za sredinu ljestvice me ne zanima", otvoreno je priznao te dodao:

"Jasno je kako to neću biti u mogućnosti niti u Zenitu niti u Blackburnu stoga ti klubovi ne dolaze u obzir."

Osim borbe za naslove u Realu bi želio nastaviti i zbog portugalskog stručnjaka Jose Mourinha. "Moja je želja poznata. Volio bih ponovno igrati u Realu. Čekam što će biti s tim. U ovom trenu znam tek to da idem s obitelji na odmor, a kada se vratim vidjet ćemo u kojem ću klubu nastaviti karijeru."

Nema komentara:

Objavi komentar