ponedjeljak, 27. lipnja 2011.

Benzema: "Da napustim Real? Nikada!"

Napadač Real Madrida, Karim Benzema, u intervjuu za španski AS, iznjeo je svoje viđenje naredne sezone na ličnom i klupskom planu. Tvrdi da nikada nije pomislio da napusti Real.

Da li Vam je Mourinho dao neke savjete prije odlaska na odmor?
"Poželjeo nam je prijatan odmor i da se vratimo spremni za nastavak rada."
 
Mourinho kaže da mu je uvek bolja druga sezona?
"Slažem se, bićemo mnogo jači ove sezone. Imamo odličan sastav i svi se dobro slažemo. Imamo odličnog trenera i ja sam optimista pred početak naredne sezone."
 
Da li ste se nekad vidite van Real Madrida?
"Ne, nikada!"
 
Čak i kada su stvari bile loše po Vas i niste igrali?
"Nikada ne klonem duhom u teškim momentima. To je moja filozofija i moja snaga. Svjestan sam da kada ste član kluba kao što je Real Madrid morate biti spremni i na patnju. To je dio igre."
 
Kako vidite narednu sezonu? Koji su Vaši lični ciljevi?
"Najvažnije mi je da budem fizički spreman kako bih mogao da pružim svoj maksimum tokom čitave sezone. Želim da ova sezona bude perfektna. Igram sve bolje i postižem sve više golova."

Nema komentara:

Objavi komentar