petak, 17. lipnja 2011.

Di Maria zatrazio poboljsanje ugovora

Angel Di Maria, argentinski veznjak, nakon odlične sezone u dresu Reala, očekuje da mu madriđani ponude novi poboljšani ugovor.

Argentinac ima ugovor sa Realom do 2016. godine, ali unatoč tome želi novi ugovor sa poboljšanim uslovima.

"Vrlo sam zadovoljan i sretan nakon sezone. Sada želim obnovu ugovora, jer sam obećao da će se to desiti, ako stvari budu išle dobro", rekao je Di Maria, dodavši:

"Veoma sam sretan u Madridu i želim obnoviti ugovor prije Caopa Americe, ako je moguće. Nisam očekivao da ću imati tako dobru sezonu".

"Veoma sam sretan, jer sam dosta napredovao u Madridu. Uz povjerenje trenera, ja sam dosta napredovao, a on mi je pomogao da se opustim i uživam u slobodi", kaže argentinski veznjak, te dodaje:

"Ja se zaista nadam da stanje oko novog ugovora može biti riješeno što je brže moguće, ali ja sam miran i čekam da vidim šta će se dogoditi".

Nema komentara:

Objavi komentar