ponedjeljak, 20. lipnja 2011.

Neymar: "Idem u Europu, ali ne znam kada..."

Čudo od dheteta, Neymar, u intervjuu pričao o svemu osim o tome gde će igrati naredne sezone. Srećan u Brazilu. 

Sa 19 godina, kakav je osećaj biti najtalentovaniji fudbaler Brazila?

"Ja sam veoma smirena osoba. Nemam nikakvih problema po tom pitanju. Ja samo igram fudbal i veoma sam srećan".

Šta najviše volite pored fudbala?

"Nemam mnogo slobodnog vremena. Provodim vrijeme igrajući video igrice, sa drugovima, familijom. Ja sam normalan kao i svi drugi".

Da li mislite da je došlo vreme da pređete u Europu?

"Trenutno imam ugovor sa Santosom i veoma sam srećan ovde. Odlično se osjećam u svojoj zemlji, porodica može da dolazi da me gleda, i kao što sam već rekao, veoma sam staložen".

A u Europu, kada ćete?

"To ostavljam Bogu. To može da bude sutra, a može i za 5 godina. Ja to ne znam, to samo Bog zna".

Koje su Vam omiljene ekipe?

"Real Madrid i Barcelone. Veoma mi se sviđa kako igraju".

Zašto niste otišli u Chelsea kada su ponudili da plate klauzulu?

"Mislio sam da nije pravi momenat".

Šta mislite o Ronaldu, "El Fenomenu"?

"Pričam mnogo sa njim ovih dana i mnogo mi pomaže".

Ali, on vas je preporučio Realu, zar ne?

"On je to govorio? (osmijeh) Onda ću da ga pitam o čemu se radi..."

Završićemo intervju sa ovim pitanjem, da li biste otišli u Barcu ili Real?

(nije stigao da odgovori pošto je isteklo vreme za intervju, samo je stigao da se nasmije).

Nema komentara:

Objavi komentar