petak, 8. srpnja 2011.

Adebayor ispao "crna ovca"

Napadač iz Togoa kaže da je od sekretara kluba sa Istlendsa saznao da ne ide na američku turneju. Od saigrača saznao pravu istinu. Želi u Španiju.

Emanuel Adebayor vratio se sa pozajmice iz Real Madrida, ali ga u klubu nije sačekala baš lijepa dobrodošlica.

On je očekivao da će sa Man.Cityem odraditi pripreme u Americi. Adebayor je primio e-mail  od sekretara kluba, Brajana Marvuda.

''To boli i dosta govori o Man.City-u. Sa jedne strane oni žele da budu najveći i najuspešniji klub, ali se ljudi koji ga vode, ne ponašaju tako. Niko mi se nije javio da mi objasni licem u lice'', kaže razočarani Adebayor i dodaje.

''Primio sam samo e-mail od sekretara, koji mi je rekao da se javim na trening 9. jula. Kada sam pričao sa nekim igračima, rekli su mi da idu u Ameriku 8. jula. Jasno je da me ne žele ovdje, ali me niko ne zove'', zaključio je visoki centarfor.

On je rekao i da bi voljeo da pređe u Real Madrid. Mourinho ga cijeni, pa ako ne prođe dobro u prelaznom roku, togoanski napadač bi mogao da se vrati u Madrid.

Nema komentara:

Objavi komentar