nedjelja, 3. srpnja 2011.

Robinho:Žalim kako sam napustio Real

Prvotimac Milana Robinho je priznao da je zažalio zbog načina na koji je napustio Real i 2008. godine prešao u Man.City

"Žalim samo zbog dvije stvari u karijeri - kako sam napustio Santos i Real. Ne žalim što sam otišao, već način na koji sam to učinio i pod kojim okolnostima. U Santosu je priča mogla da ima drugačiji ishod, ali ne i u Realu, ipak, sada je sve gotovo, bogatiji sam za iskustvo", kaže Robinho.

 
Robinho je prokomentarisao i Neymara koji bi njegovim stopama mogao da pređe iz Santosa u Real.
 
"Ja imam 27 godina, a Ne<mar 19. Trudim se da mu dajem savjete na terenu i izvan njega. Nije mu potrebno puno pomoći, on je rođeni fudbaler, zna da je evropski fudbal čvršći od brazilskog", rekao je Robinho.
.

Nema komentara:

Objavi komentar