četvrtak, 26. svibnja 2011.

Altintop: "Igranje za Real je izazov"

Kada je Real Madrid službeno potvrdio da je prvo pojačanje za iduću sezonu turski reprezentativac Hamit Altintop mnogi su ostali iznenađeni.
Zanimljiv je način kako je bivši igrač Bayerna, 28-godišnji Hamit Altintop završio na Santiago Bernabeu: "Znali smo da Real traži polivalentnog igrača i moj agent je stupio u kontakt s njima. Naravno da bi bilo lakše ostati u Njemačkoj ili otići u Englesku, ali igranje za Real predstavlja izazov," izjavio je za službenu klupsku stranicu.

Osim izazova veliki utjecaj na odluku o dolasku u Madrid imao je i trener Jose Mourinho: "Dok sam razgovarao s Mourinhom o transferu djelovao mi je vrlo uvjerljiv i odlučan. On zna da ja mogu igrati na više različitih pozicija u momčadi."

Za kraj se Turčin osvrnuo i na vrijeme provedeno u Njemačkoj: "Za Bayern sam igrao četiri godine i mogu reći da smo uvijek bili uspješni. Osvojio sam dvije titule prvaka i dva Kupa," zaključio je.

Altintop je za tursku reprezentaciju zabilježio 68 nastupa pri čemu se šest puta upisao u strijelce.

Nema komentara:

Objavi komentar