ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

Coentrao: "Neću u Liverpool, želim u Real"

Portugalski reprezentativac i nogometaš Benfice Fabio Coentrao je odbacio špekulacije o tome kako će karijeru nastaviti u redovima Liverpoola, te otkrio kako je njegova želja preseliti u madridski Real.

Portugalski tabloid Correio da Manha je prije dva dana objavio vijest kako je transfer u redove Liverpoola već dogovoren, ali 23-godišnji nogometaš je to opovrgnuo.

Govoreći u trening kampu portugalske reprezentacije, Coentrao je rekao: "Ono što želim je igrati za Real Madrid. To je najbolji klub na svijetu i jedini klub zbog kojeg bih otišao iz Benfice. Real ima najbolje igrače na svijetu, a tamo imam puno prijatelja. Ništa još nije riješeno, ali nadam se da ću preći u Real. U Benfici razumiju moju odluku i moja namjera je osigurati dobru zaradu i za njih. Bit ću im zahvalan cijeli život."

Na Coentraovu odluku je dijelom utjecala i činjenica da u Realu već igraju trojica njegovih suigrača iz reprezentacije, Cristiano Ronaldo, Pepe i Ricardo Carvalho.

"Naravno da sam razgovarao sa Cristianom, Pepeom i Carvalhom. Ja sam još uvijek igrač Benfice, ali moja želja je potpisati za Real." dodao je Coentrao.

Nema komentara:

Objavi komentar