srijeda, 25. svibnja 2011.

Xabi Alonso objasnio razlog odlaska s Anfielda

Bivši veznjak Liverpoola Xabi Alonso objasnio je svoje razloge zbog kojih je napustio Anfield.

Alonso je Liverpool napustio 2009. godine, potpisavši za madridski Real čiji je danas član. Španski reprezentativac godinu dana prije odlaska u Real spominjao se konstatno u medijima kao pojačanje brojnih drugih evropskih klubova.

Tadašnji trener Liverpoola Rafael Benitez potvrdio je, kasnije, interesovanje za Garetha Barryja kojeg bi doveo kao zamjenu za Alonsa. Barryjev transfer nije uspio da se realizira i Alonso je ostao u sezoni 2008/09. Ali, 29-godišnjak sada priznaje kako ga je ta silna želja Beniteza da se dovede Barry umjesto njega jako pogodila i da je to jedan od razloga zbog kojih je napustio klub.

"Krajem te sezone, razgovarajući s Rafom, rekao mi je situaciju ida želi da dovede druge igrače i kako bih mogao postati zamjena.Ukoliko bi ponuda došla, vjerovatno bih bio prodan. Tada sam sebi rekao da se situacija promijenila - veoma bitan igrač je jedan od onih koji može dobro da se proda kako bi se pribavila sredstva da se dovode novi igrači", kazao je Alonso na službenoj internet stranici, dodavši:

"Prihvatio sam to zato što sam profesionalac, ali morate na kraju shvatiti kakva je bila moja situacija. Na kraju se ništa nije dogodilo i sezonu sam počeo u Liverpolu, znajući što se dogodilo. Na kraju sam osjetio potrebu da napravim još jedan korak u karijeru. Bilo je veoma teško donijeti takvu odluku, ali vjerovatno najbolju za mene, jer nisam baš očekivao takvu situaciju i bilo bi mi jako neprijatno da sam ostao još jednu sezonu u klubu".

"Čim je sezona završila razgovarao sam sa menadžerom. Znao sam da Madrid možda dolazi po mene. Reako sam da su uslovi bili dobri, pa sam htio da odem. Bio sam jako sretan u Liverpoolu sa svojim prijateljima i osjetio sam da bismo mogli napraviti velike stvari, no još jedna sezona tamo bi bila previše za mene", rekao je na kraju Alonso.

Nema komentara:

Objavi komentar